Don't Disturb My Time

Don't Disturb My Time

By: Abg. PM

When you've been cursed and turned into an animal, what do you do? You depend on your friends and help each other try to break said curs-Wait! Who stole my tomato while I wasn't looking? I bet it was that stupid Nadia. And what kind a nickname is that you stupid tomato lover? Why did you name your pet after a spice! Ugh, you better be worth this or I'm being on your couch.

Tolong Jangan Kacau Saya..

Boleh tak jangan kacau saya..jangan ganggu hidup saya lagi...saya dah penat tau tak..dari semalam lagi saya pening memikirkan hal ini..biarlah saya bawak diri ke suatu tempat..sapa pun tak boleh kacau saya lagi...

Hahah..macam bersandiwara pulak aku ni...sebenarnya ada cerita di sebalik ayat di atas ini..
Macam ni ceritanya...aku memang tengah sibuk ni..sibuk mengemas barang..sebab esok aku akan berangkat ke suatu tempat..dan lusa pun berangkat lagi ke suatu tempat yang aku telah plan sekian lama..nak tau perkembangan aku? nanti aku akan update..heheh..mungkin jugak ada yang dah tahu..

Dari semalam lagi aku pening dok menguruskan hal-hal ini..Alhamdulillah dah settle..dan hari ini aku pening nak bawak baju mana lagi untuk berangkat esok...dok sambil-sambil mengemas leh lagi menulis blog..

baju mane lagi ni nak bawak ni? susah betul nak buat keputusan..heheh
Dengan kat luar bilik aku ni anak-anak sedara aku buat hal..dok bising-bising, pastu yang kakak nya mengadu lah kat mak-ndak nya ni..

Kakak: Mak ndak mai tengok Ikhmal ni..dia tak mandi lagi...pastu dok kacau-kacau orang...
Aku: Ikmal ni nak kena ni...

Macam tu la lebih kurang ayat nya..Tapi aku masih tak keluar bilik pon.. so memang ada kena mengena la dengan ayat aku di atas kan...tolong jangan kacau aku..lagi .sabar je lah dengan kerenah mereka...


Ok lah, nak sambung kemas-kemas lagi ni..bilik aku pun dah bersepah giler..